Je visie vraagt om een basis die klopt.
Wanneer je weet wat je wilt en voelt dat er meer in zit, wil je als ondernemer bouwen vanuit overzicht, richting en rust, zodat je waarde volledig tot uiting komt.
Geen standaardmodellen en ruis, maar kunnen groeien op een manier die past bij wie je bent en hoe je wilt werken.
Dat vraagt om helderheid, de juiste aanpak en ruimte om mee te bewegen terwijl je ontwikkelt.
Daarom vind je hier de know-how, inzichten en de ondersteuning om jouw visie een bestemming te geven.
outside-in levenslustig empathisch idealist bewogen doelgericht intuïtief
Het gezicht achter MOAAVA
HÊ, ik ben Lana.
Ik hou van het leven en van de prikkels die ontstaan wanneer je een nieuw pad bewandelt. Daarom reis ik graag en krijg ik energie van contact met mensen uit verschillende achtergronden en met uiteenlopende verhalen.
Mijn struggle
Wat in beeld kwam als de wens om locatieonafhankelijk te worden, bleek voort te komen uit een dieper verlangen: niet meer werken uit noodzaak, maar iets van waarde neerzetten â voor en met mensen die er ook zo in staan.
Ik vond mijn roeping in het ondernemerschap.
Klinkt mooi, maar zonder ondernemerservaring moest ik eerst wel mijn draai vinden op een volle markt, waar het leek te draaien om het perfecte plaatje: eenzijdig zenden en anderen overtuigen om geld uit te geven om hetzelfde succes te behalen.
Ik leerde dat je groei sterk wordt geremd door tijd, energie en geld investeren in de verkeerde dingen â en je conformeren aan een norm, in plaats van je te onderscheiden met je persoonlijke waarde.
MIJN VISIE
Wanneer je je waarde bewust inzet en beschikbaar maakt, komt er vanzelf weer waarde bij je terug.
NIET ZOMAAR BEDACHT
Ook voor mij was het in het begin een uitdaging om mijn bedrijf vorm te geven op een manier die aansluit bij mijn visie en voorwaarden. Veel dingen waren nieuw en terwijl ik aan mijn zichtbaarheid werkte, werd er van alle kanten geroepen wat ik zou âmoetenâ doen om succesvol te worden. Daardoor verloor ik het zicht op wat ik zelf wilde opbouwen. Maar door telkens terug te keren naar de kern, heb ik een werkwijze ontwikkeld om een weg te vinden in deze 'ruis'.
De meeste startende ondernemers willen graag leren van de kennis en ervaring van anderen. Maar daarin een weg vinden kan lastig zijn als je zelf nog zoekende bent. Zeker als er ook gewoon inkomen nodig is en je daarvoor klanten wilt bereiken, balanceer je vaak tussen wat op dat moment dringend voelt en wat je op termijn echt nodig hebt. Je wilt in een stijgende lijn kunnen groeien, terwijl er ruimte blijft voor wat je te brengen hebt.
Een werkmethode is ontstaan.
Met #filterderuis richt je je bedrijfsstructuur zo in dat deze je ondersteunt, in plaats van tegenwerkt omdat het niet bij je past. Het zorgt ervoor dat je niet verdwaalt in bijzaken, en helder houdt wat je nodig hebt en welke acties daarbij passen.
Zo begon het voor mij eindelijk resultaat op te leveren.
En omdat ik weet dat velen vergelijkbare uitdagingen ervaren, heb ik het mijn missie gemaakt om online ondernemers te helpen hun waarde zichtbaar te maken â met een sterke basis, zodat er niet ingeleverd hoeft te worden op een strategie of werkwijze van een ander.
Omdat het moeiteloos kan.
Ga zelf aan de slag met de #filterderuis Focus Chart
â Doeltreffend naar resultaat toewerken.
â Heel geschikt voor losse focusgebieden van je bedrijfsvoering.
â Een persoonlijke oplossing.